Zonder poespas bouwen aan verbinding met klanten

Zonder poespas bouwen aan verbinding met klanten

Op 19 juni organiseert de Blije Klantfabriek, onder leiding van Martine van der Horst en Sander de Lange, een workshopdag bij Brasserie Harderwold waar klantbeleving centraal staat. Geen stoffige theorie, maar een energieke, praktische dag waarin je vooral zélf aan de slag gaat. Met herkenbare voorbeelden, slimme inzichten en ruimte voor uitwisseling met andere ondernemers.

Ballenbak

De Blije klantfabriek biedt deze workshop aan via de MYN Academy om zo ook bedrijven binnen ons netwerk de kans te geven zich voor deze workshop in te schrijven. En ja, er is ook een ballenbak die dag, waarin jij misschien wel terecht gaat komen. Want het mag ook leuk zijn. Speciaal voor ondernemers die zonder poespas willen blijven bouwen aan verbinding met klanten!

MYN ledenvoordeel

Doordat deze workshop in de MYN Academy is opgenomen kan jij je nu met ledenvoordeel inschrijven. Voor de leden van MYN doet de Blijk klantfabriek, zelf ook enthousiast lid van de businessclub vanuit hun vestiging in Apeldoorn, graag iets extra’s:Bedrijven uit het MYN netwerk kunnen al meedoen voor €349,- per persoon (ex. BTW) in plaats van de normale prijs van €450. Dit is inclusief een uitgebreide lunch en afsluitende borrel waar de deelnemers niets tekort zullen komen.

Meld je aan!

Maak gebruik van deze unieke kans om tegen een gereduceerd tarief deel te nemen en meld je aan door jezelf op aanwezig te zetten. Het kortingstarief geldt voor alle MYN leden (goud, zilver en brons), dus iedereen is welkom!